kallion musiikkikoulu

meillä kaikki saavat soittaa ja laulaa!

Kallion musiikkikoulu on vuonna 1987 perustettu kaikille avoin musiikkikoulu Kallion ytimessä.
Tarjoamme taiteen perusopetuksen yleistä ja laajaa oppimäärää kaikenikäisille.
Musiikkikoulussamme ei ole pääsykokeita, vaan kaikki ovat tervetulleita mukaan.

Tavoitteenamme on:

Tarjota mahdollisuus musiikkiharrastukseen kaiken ikäisille ja tasoisille oppilaille.

Auttaa jokaista oppilasta kehittymään omien taitojensa ja kykyjensä mukaan.

Tuoda musiikkiharrastuksen kautta elämyksiä, iloa ja yhdessä tekemistä elämään.

Laajasta kurssi- ja soitinvalikoimastamme löytyy monipuolisia mahdollisuuksia musiikkiharrastukselle. Soitto- ja laulutuntien lisäksi meillä voi opiskella Musiikkikoulu Pikkukarhussa, Kallion Bändikoulussa, osallistua yhteismusisointikursseille sekä musiikin hahmotusaineiden opintoihin.
Tunnit voi aloittaa milloin vain, myös kesken lukukauden!

Sijaitsemme karhupuiston kupeessa, hyvien kulkuyhteyksien päässä Agricolankadulla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Opintopolkumme alkaa varhaismusiikkikasvatuksesesta muskareista sekä soitinvalmennuksesta. Bändisoitinvalmennus on  hyvä reitti ala-asteikäisille aloittaa monipuolinen soittoharrastus. Tarjoamme kahta rinnakkasta taiteen perusopetuksen oppimäärää: yleistä ja laajaa. Oppilaamme aloittavat lähtökohtaisesti yleisen oppimäärän parissa. Tilanteen ja tavoitteiden mukaan laajaan oppimäärään siirtyminen on mahdollista. Opintopolullamme mukaan voi hypätä missä kohdassa tahansa.

LAAJA VALIKOIMA KURSSEJA ILMAN PÄÄSYKOKEITA!

ilmoittaudu kokeilutunnilletilaa lahjakortti