Kallion bändikoulu

Kuka tahansa voi aloittaa meillä bänditunnit!

Tarjoamme ammattitaitoista bändiohjausta kaiken ikäisille ja tasoisille oppilaille kouluikäisistä lähtien.
Lukukaudessa on 15 opetuskertaa sekä mahdollisuus osallistua konsertteihin.
Perusbändisoittimet ovat: rummut, sähköbasso, sähkökitara, koskettimet, laulu. Muillakin soittimilla voi tulla mukaan, ilmoittaudu tai kysy jos kiinnostaa!

Bändeihin ilmoittaudutaan ikäryhmien mukaan. Olemme sinuun ilmoittautumisen jälkeen yhteydessä aikatauluista ja muista käytännön asioista!

Bänditunteja suositellaan etenkin omien soittotuntien lisäksi, jolloin kokonaisuus on paras mahdollinen soittotaidon kehittymiselle, mutta myös pelkkään bändiin osallistuminen onnistuu hyvin!

Ei pääsykokeita.
Tunnit voi aloittaa milloin vain.
Tervetuloa!

KALLION BÄNDIKOULUN OPINTOPOLKU

Rytmikaruselli: Bändisoitinvalmennus 6-7-vuotiaille

Bändisoitinvalmennuksessa tutustutaan eri bändisoittimiin muskarista tutuin työskentelytavoin.

Rytmihyrrä: Bändisoitinvalmennus 1.–6.-luokkalaisille
Bändisoitinvalmennuksessa tutustutaan eri bändisoittimiin, aiempaa soittokokemusta ei tarvita.
Lisätietoa Rytmihyrrästä löydät täältä.

Taiteen perusopetus: Lasten, nuorten ja aikuisten bändit
Peruskoulu- ja lukioikäisten, sekä aikuisten ikäryhmittäin kootuissa bändeissä jokainen soittaa valitsemaansa bändisoitinta. Pyrimme tarjoamaan ryhmiä eritasoisille soittajille. Bändi voi olla meillä pääaine (ainoa kurssi, jolle oppilas osallistuu) tai sivuaine omien soitto- tai laulutuntien ohella.

Taiteen perusopetus: Bändisoitinten yksilöopetus
Voit aloittaa haluamasi soittimen yksilötunnit missä tahansa vaiheessa opintojasi. Suosittelemme bändisoitinten kohdalla yhdistämään yksilöopetusta ja bänditunteja parhaan opintokokonaisuuden saamiseksi.
Lisätietoa bändisoitinten yksilöopetuksesta löydät täältä.

kurssin ajankohta

Kevätlukukausi: 8.1. - 31.5.2024
Syyslukukausi: 19.8. - 31.12.2024

Tunnit voi aloittaa myös keskellä lukukautta!

Opetuspaikat

Kallion ala-asteen väistötila, Sturenkatu 2 B