Nina Steinby

Olen Nina Steinby, muhaope unelmatyössäni!
Opetan musiikin hahmotusaineita, musiikintuntemusta, säveltapailua ja musiikinteoriaa Kallion musiikkikoulussa.

Musiikin hahmotusaineiden opiskelu on musiikin opiskelua. Musiikin monimuotoisesta ja toiminnallisesta tutkimisesta on hyötyä ja iloa jokaiselle musiikista kiinnostuneelle. Tunneillani muhaa opiskellaan käytännöllisesti ja monenlaisia työtapoja käyttäen, musiikki ja ihmiset edellä. Valmistan useimmat oppikirjat ja työ- ja pelivälineet itse, jotta ne palvelevat toiminnallista musiikinopiskelua mahdollisimman hyvin.

Minulla on pitkä ja monipuolinen kokemus eri-ikäisten musiikin opiskelijoiden, harrastajien ja musiikin ammattiopiskelijoiden opettajana. Koulutukseltani olen viulunsoiton opettaja sekä säveltapailun ja musiikinteoriaan opettaja (musiikkipedagogi YAMK).

Musiikin hahmotusaineita pääsee meillä Kallion musiikkikoulussa opiskelemaan jokainen 7 vuotta täyttänyt. Voit opiskella ryhmässä tai tulla omille tunneille yksilöopetukseen. Osa opetuksesta järjestetään online. Privatlektioner får man även på svenska. Music Perception Skills courses are also available in English.
Kysy lisää, tervetuloa tunneille!

"Tervetuloa tunneille!"