Silja Aalto

Hei! Haluatko oppia käyttämään lauluääntäsi mahdollisimman luonnollisella ja kestävällä tavalla? Haluatko oppia laulamaan niin että äänesi kantaa vaikka orkesterin yli ilman äänenvahvistusta? Haluatko laulaa ihania ooppera-aarioita tai tunnelmoida lied-laulun parissa? Näitä kaikkia ja paljon muuta on klassinen laulu!

Olen Silja Aalto ja opetan Kallion Musiikkikoulussa klassista laulua.
Koulutukseltani olen oopperalaulaja (MuM, Sibelius-Akatemia) sekä laulupedagogi (Lahden Amk). Opetukseni perusta on italialainen klassinen laulukoulu, jossa opettelemme vapaata, soivaa ja luonnollista laulamista.

Tunneilla etsimme positiivisella ja innostavalla tavalla hyvää kehoyhteyttä, opettelemme oikeanlaista hengitystekniikkaa, teemme ääniharjoituksia ja tietenkin laulamme kappaleita. Klassinen laulukoulutus antaa eväitä kestävään äänenkäyttöön ja mahdollisesti elämänmittaisen rakkauden ja ihmetyksen siihen maailmaan mitä ihmisääni voi tarjota.

"Laulu on sielun puhetta!"